یه کار سفید

سلام. منم به نوبه‌ی خودم ورودم رو به جمع بلاگ اسکایی‌های عزیر تبریک میگم.
برای شروع یه کار سفید دارم که خیلی خیلی به نقدای شما دوستان احتیاج داره و به این همه ابتدایی بودنش تقدیمش می‌کنم به دوست خوبم
غلامحسین انصاری  امیدوارم زیاد از دستم ناراحت نشه:

می چسبد.
راست می‌گفت
- لذت کارهایی
که تو با من نکرده‌ای -
                   آن دوست شاعرم.
حتا اگر نبود هم
اتفاق نمی‌افتادی
           از این شهر 
  سال‌هاست
              شکمش را
                               تنیده‌ای در چند جهت
                                                         - به جلو
 حتا اگر نبود هم       
             نمی‌افتادی از این شهر
                                            اتفاق!
خدا - سلامنا علیها -
مادرش را که از دست داد
                           سیگاری شد
و تو
     چه مسیح - علیه السلام - باشی
                                       یا یکی از آن دوازده تن
    زیر سیگاری کوچکی هستی
                                    بر گرده‌ی این شهر
که تصمیمیده‌ای
               اتفاق بیفتی
                سالها
                       آبستن بودنش را
**
اما من گرمم
داغم است
          می‌سوزاندم
          - لذت کارهایی
                 که تو با من نکرده‌ای -
و کبریت دیگر
    چیز خوبی نیست
                  برای هیچ چیز
                         حتا
                   خاموشاندنم!

                                          پیروز و سربلند باشید